Author Topic: Matt\'s PS2 Downloads! :)  (Read 1325 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline MattPS2k

  • Member

    Wallpaper Freak
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 259
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Still a new member but moving on up!
    • http://
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« on: December 17, 2000, 04:23:49 PM »
I have been working on some Wallpapers lately and I wanted to release my first PS2 wallpaper. It is of Tekken Tag Tournament. Thumbnails and the link is Below! \\/

*NOTE: The Preview Images are LOW Quality JPEGs! The wallpaper is so much nicer! :)

Thumbnail:
http://dccentral.hypermart.net/TTTtn.JPG">

The Wallpaper on My Desktop:
http://dccentral.hypermart.net/TTTdesktop.JPG">

Link:
http://dccentral.hypermart.net/ttt800600.exe">Click Here to Download!
Instructions: Click on link above, open the EXE file, extract to C:\\Windows, then right click on your desktop. Select Display, and then change your background to TTT800600. Questions? Reply to the post.

If you guys like this one, i will be glad to make more for other titles. Give me some suggestions!

-PS - Thanks to PSX2 Central for the TTT Screen Shot! :)

mattps2k
[>_<][^_^][o_O][-_-][*_*][O_-]

Offline dbv23

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 181
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Still a new member but moving on up!
    • http://
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #1 on: December 17, 2000, 04:37:53 PM »
an SSX or Summoner one would bo cool. I Like the TTT
wall paper.

Offline Falcon4

  • Old Member

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1798
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Reached 1000 Posts
    • http://
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #2 on: December 17, 2000, 04:42:21 PM »
you really should make others for SSX, timesplitters and GT3 or somthing also, could you try and make it 1024 by 768 too?
i like um... so, i want more!!
IM BACK. you have a problem with that? get in the back.

Offline §ôµÏG®ïñD

  • ñµñ©Håkµ må§tË®
  • Global Moderator
  • Legendary Member
  • ******
  • Posts: 9638
  • Ǧµî✟å® Ĵµñķîë
  • Awards Flew their helicopter the furthest to victory! Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! One of the top 10 posters Reached 1000 Posts
    • §ôµÏG®ïñD'§ Electrical / Electronics shit.
    • Awards
  • PSN ID: SoulGrind81
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #3 on: December 17, 2000, 04:42:32 PM »
Hey u could use this pic of jin i made for a wall paper.. :D



I\'m gonna start another one. I got too busy updating everything on my com. So i couldn\'t get around too  it. :(
  Ǧµî✟å® Ĵµñķîë!!  

Offline MattPS2k

  • Member

    Wallpaper Freak
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 259
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Still a new member but moving on up!
    • http://
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #4 on: December 17, 2000, 04:43:09 PM »
I\'m currentl putting together an SSX one. After that a Madden 2001 wallpaper, followed by Summoner. Glad you like the TTT one. Again, thanks Bjorn/PSX2 Central for the TTT Screen.
[>_<][^_^][o_O][-_-][*_*][O_-]

Offline MattPS2k

  • Member

    Wallpaper Freak
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 259
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Still a new member but moving on up!
    • http://
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #5 on: December 17, 2000, 04:45:26 PM »
SoulGrind, you did that...wow! I love it! I will soon put together a TTT wallpaper with that as a center image and then some nice screens around the side, it will look nice!
[>_<][^_^][o_O][-_-][*_*][O_-]

Offline Samwise

  • Moderator
  • Legendary Member
  • ******
  • Posts: 12129
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Spends a lot of time here. They made 10000 posts :^D One of the top 10 posters
    • http://151.200.3.8/~vze29k6v/you.html
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #6 on: December 17, 2000, 11:49:13 PM »
SoulGrind... We both know that isn\'t the real picture... I have the ORIGINAL (if you remember that pic, lol). :D
RRRRRRRRRRRRRRRRRRAPETIME!
(thanks Chizzy!)

Offline IronFist

  • .....
  • Legendary Member
  • ******
  • Posts: 2595
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Reached 1000 Posts
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #7 on: December 18, 2000, 02:08:04 PM »
Now that were showing what pics we have for our desktop, this is what my desktop looks like:
[color=88bbbb]\"How glorious is the future... there never were men who had so great reason to rejoice as we, since the world began.\"[/color]

Offline fastson

  • Keyser Söze
  • Legendary Member
  • ******
  • Posts: 7080
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! One of the top 10 topic starters Reached 1000 Posts
    • http://
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #8 on: December 18, 2000, 03:40:03 PM »
This is what my wallpaper looks like :)



/FASTson
\"Behold, my son, with how little wisdom the world is governed\"
-Axel Oxenstierna 1648

Offline EmperorRob

  • Mr Sexual Harassment
  • Legendary Member
  • ******
  • Posts: 3932
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Reached 1000 Posts
    • Awards
here\'s mine
« Reply #9 on: December 18, 2000, 03:54:43 PM »
Here\'s a little something I whipped up.
My desktop, Vegeta in all his glory:

This is America and I can still pay for sex with pennies

Offline Mr. Kennedy

  • Resident Libertarian
  • Legendary Member
  • ******
  • Posts: 9110
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Reached 1000 Posts
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #10 on: December 18, 2000, 05:33:33 PM »
awwww...

my desktop is all plain...
\"In the last 12 months 100,000 private sector jobs have been lost and yet you\'ve created 30,000 public sector jobs. Prime Minister, you cannot carry on forever squeezing the productive bit of the economy in order to fund an unprecidented engorgement of the unproductive bit. You cannot spend your way out of recession or borrow your way out of debt.\" - Daniel Hannan

Follow Me on Twitter!

Offline nO-One

  • Legendary Member
  • ******
  • Posts: 5772
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Reached 1000 Posts
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #11 on: December 18, 2000, 05:45:36 PM »
Here is one with just the background

And here\'s one with an open window

I\'ve changed the windows look to look like BeOS
I recently discovered that my ass is the key to the universe.....now I must fight to protect my ass from those who might abuse it!!!

Offline §ôµÏG®ïñD

  • ñµñ©Håkµ må§tË®
  • Global Moderator
  • Legendary Member
  • ******
  • Posts: 9638
  • Ǧµî✟å® Ĵµñķîë
  • Awards Flew their helicopter the furthest to victory! Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! One of the top 10 posters Reached 1000 Posts
    • §ôµÏG®ïñD'§ Electrical / Electronics shit.
    • Awards
  • PSN ID: SoulGrind81
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #12 on: December 18, 2000, 06:34:21 PM »
Here are my fav 2 from my past desktops.





This is my desktop today.
  Ǧµî✟å® Ĵµñķîë!!  

Offline @iReS

  • Member

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 242
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Still a new member but moving on up!
    • http://
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #13 on: December 18, 2000, 07:20:51 PM »
how do I put up a picture here






------>                                  <----------
Go Big or go Home

Offline Hawke

  • Local pessimist
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1383
  • Awards Hot damn. Been here a long time. 15 years!!!! Reached 1000 Posts
    • http://www.geocities.com/hawkerx13/lei/index.html
    • Awards
Matt\'s PS2 Downloads! :)
« Reply #14 on: December 19, 2000, 08:47:37 AM »
Bah, you\'ve all seen mine already (http://www.geocities.com/hawkerx13/walls/paper.html">link, currently I\'m using the second one). But I\'m working on some new ones currently... too bad I don\'t have much time for them, I\'m supposed to be working now too, heehee... Eeek! *whip* Yes sir, yes, I\'ll have this done soon! Bye now!

P.S plz people, if possible, shrink your desktop pics a bit :)

[Edited by Hawke on 12-19-2000 at 11:50 AM]
Signature space for sale! First come first serve!